ATN támogatási központ

Kapcsolatfelvétel

Köszönjük, hogy az ATN ügyfeleként vásároltál.

Értjük, hogy néha nem minden úgy működik, ahogy szeretnéd, ezért szeretnénk nyújtani a lehető legjobb ügyfélszolgálati élményt. Támogatást kérhetsz online jegy benyújtásával a biztosított űrlap segítségével. Ha ezt a kommunikációs módszert választod, megteszünk mindent, hogy 1 munkanapon belül válaszoljunk a kérdésedre.

Ha szeretne beszélni egy ügyfélszolgálati ügynökkel az Ön kérdésével vagy problémájával kapcsolatban, kérjük, hívjon minket a következő telefonszámon: +359 32570140, Hétfőtől péntekig, 9:00-tól 20:00-ig GMT+2 időzóna szerint.

Regisztrálja termékét

A termék regisztrálásával több dologra is jó. A garanciát regisztrálja és feliratkozik a friss firmware-frissítésekről szóló kommunikációk fogadására az ATN-től. Rendszeresen kiadjuk a firmware-frissítéseket az eszköz teljesítményének és működésének javítása érdekében. Kérjük, maradj naprakész és regisztráld a termékedet.

FIRMWARE LETÖLTÉSE

A legfrissebb firmware-eket megtalálhatja eszközéhez az ATN Frissítési Központunkban. (a firmware a beépített szoftver, amely irányítja az eszközeit)

KÉZIKÖNYV

Részletes felhasználói útmutatók a készülék funkcióinak és jellemzőinek áttekintéséhez.

További források

Ha az üzleti órák után vagy hétvégén azonnali támogatásra van szükséged, javasoljuk, hogy csatlakozz az ATN Smart HD tulajdonosok csoportjához a Facebookon.
Itt találsz több ezer lelkes ATN termékek felhasználóját. Ők segíthetnek válaszolni legtöbb kérdésedre, illetve további hibaelhárítási tanácsokat nyújthatnak a felmerülő probléma megoldásához, vagy bárminemű kérdésre választ adhatnak az ATN Eszközöddel kapcsolatban.

A jegy elküldve

Köszönjük, hogy felvették velünk a kapcsolatot az ATN-nel. Amint lehetséges lesz, válaszolni fogunk Önnek.

KÖRÜLTERJES ÖSSZEHASONLÍTÁSTÁBLÁZAT
ATN Thor 4 ATN Thor LT ATN X-Sight 4k ATN X-Sight ltv