Szerviz és Javító Központ

Mielőtt visszaküldené ATN Europe termékét szervizelésre vagy javításra,
Ellenőrizze hibaelhárító és GyIK szekcióinkat, amelyek segíthetnek a készülék gyors üzembe helyezésében.

SZOLGÁLTATÁS IGÉNYLÉSE

Ha az ATN terméke nem teljesít valamilyen módon, és már kipróbáltad a Hibaelhárítás és GYIK tippjeit. Kérjük, kövesd ezeket az utasításokat egy szervizkérés kezdeményezéséhez.:

  1. Távolítsa el a felszerelési gyűrűket, fedőket és minden egyéb kiegészítőt a termékről.

  2. Rögzítse a termék sorozatszámát, és tartsa meg ott, ahol szükség esetén könnyen megtalálható.

  3. Nyomtasd ki ezt a megerősítő oldalt és mellékeljed a szállítmányoddal.

  4. Ha lehetséges, kérjük, szállítsa a terméket az eredeti csomagolásában, mivel ez a legbiztonságosabb módszer.

  5. Győződjön meg róla, hogy szorosan becsomagolja a csomagot, és a külső részen rugalmas szalaggal rögzítse.

  6. Amennyiben lehetséges, küldje nyomkövető szolgáltatással. Kérem, biztosítsa a szállítmányt az esetleges elvesztés ellen.

  7. Szállítás helye: ATN Europe LTD Service Center, RMA-XXXXX, 1588 Sofia Bulgaria, ul. "Okolovrasten pat" 456B Inter Logistic Park

  8. Kérjük, kérje le az RMA számot az alábbi űrlap kitöltésével.

Hogyan kell visszaküldeni a termékeket:
  1. Lépjen kapcsolatba az ATN Europe Ltd-vel: email, csevegés vagy telefon.

  2. Távolítsa el a felszerelési gyűrűket, fedőket és minden egyéb kiegészítőt a termékről.

  3. Rögzítse a termék sorozatszámát, és tartsa meg ott, ahol szükség esetén könnyen megtalálható.

  4. Nyomtasd ki és írd alá az „ ATN 30 NAPOS VISSZAKÜLDÉSI NYOMTATVÁNY “-t, majd csomagold be a szállítmányoddal együtt.

  5. Szállítsa el a terméket az eredeti csomagolásában, mivel ez a legbiztonságosabb módszer.

  6. Győződjön meg róla, hogy szorosan becsomagolja a csomagot, és a külső részen rugalmas szalaggal rögzítse.

  7. Kérjük, csak a szolgáltatásunk által biztosított TNT címkével küldje el a csomagot. A termékek visszaküldésének szállítási költségei az ATN Europe Ltd. terhére mennek. Kérjük, ne hozzon létre új szállítmányt más címkével vagy futárszolgálattal. Ha segítségre van szüksége, vagy nincs megfelelő címkéje - kérjük, lépjen velünk kapcsolatba e-mailben, chaten vagy telefonon.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy más visszaküldési módot nem fogadunk el, csak azt a TNT visszaküldési címkét, amelyet küldtünk, valamint a hiányosan kitöltött és aláírt "ATN 30 NAP VISSZAKÜLDÉSI űrlapot".

Visszatérítés:

Miután megkapjuk visszaküldött termékét és ellenőrizzük, hogy megfelel-e a visszaküldési feltételeknek, akkor a termék vételárát legfeljebb 15 munkanapon belül visszatérítjük Önnek. Amennyiben hiányoznak néhány kiegészítő vagy alkatrész, azokat levonjuk a visszatérítendő összegből.

  • Ha bankkártyával fizetett, a visszatérítés a kártyakibocsátó bankra történik.

  • Abban az esetben, ha banki átutalással fizetett, fel kell tüntetnie az IBAN számát és a számlatulajdonos nevét az ATN visszaküldő űrlapon, valamint alá kell írnia a dokumentumot. A terméket vásárló ügyfélnek és a bankszámla tulajdonosának megegyeznie kell. Visszatérítés nem lesz feldolgozva aláíratlan űrlap esetén.

Töltse ki az alábbi űrlapot, és értékesítési ügynökeink fel fognak venni önnel a visszaküldés ATN visszaküldési űrlapjának véglegesítése érdekében.

KÖRÜLTERJES ÖSSZEHASONLÍTÁSTÁBLÁZAT
ATN Thor 4 ATN Thor LT ATN X-Sight 4k ATN X-Sight ltv