Szerviz és Javító Központ
Mielőtt visszaküldené ATN Europe termékét szervizelésre vagy javításra,
Ellenőrizze hibaelhárító és GyIK szekcióinkat, amelyek segíthetnek a készülék gyors üzembe helyezésében.
SZOLGÁLTATÁS IGÉNYLÉSE
Ha az ATN terméke nem teljesít valamilyen módon, és már kipróbáltad a Hibaelhárítás és GYIK tippjeit. Kérjük, kövesd ezeket az utasításokat egy szervizkérés kezdeményezéséhez.:
-
Távolítsa el a felszerelési gyűrűket, fedőket és minden egyéb kiegészítőt a termékről.
-
Rögzítse a termék sorozatszámát, és tartsa meg ott, ahol szükség esetén könnyen megtalálható.
-
Nyomtasd ki ezt a megerősítő oldalt és mellékeljed a szállítmányoddal.
-
Ha lehetséges, kérjük, szállítsa a terméket az eredeti csomagolásában, mivel ez a legbiztonságosabb módszer.
-
Győződjön meg róla, hogy szorosan becsomagolja a csomagot, és a külső részen rugalmas szalaggal rögzítse.
-
Amennyiben lehetséges, küldje nyomkövető szolgáltatással. Kérem, biztosítsa a szállítmányt az esetleges elvesztés ellen.
-
Szállítás helye: ATN Europe LTD Service Center, RMA-XXXXX, 1588 Sofia Bulgaria, ul. "Okolovrasten pat" 456B Inter Logistic Park
-
Kérjük, kérje le az RMA számot az alábbi űrlap kitöltésével.
Hogyan kell visszaküldeni a termékeket:
-
Lépjen kapcsolatba az ATN Europe Ltd-vel: email, csevegés vagy telefon.
-
Távolítsa el a felszerelési gyűrűket, fedőket és minden egyéb kiegészítőt a termékről.
-
Rögzítse a termék sorozatszámát, és tartsa meg ott, ahol szükség esetén könnyen megtalálható.
-
Nyomtasd ki és írd alá az „ ATN 30 NAPOS VISSZAKÜLDÉSI NYOMTATVÁNY “-t, majd csomagold be a szállítmányoddal együtt.
-
Szállítsa el a terméket az eredeti csomagolásában, mivel ez a legbiztonságosabb módszer.
-
Győződjön meg róla, hogy szorosan becsomagolja a csomagot, és a külső részen rugalmas szalaggal rögzítse.
-
Kérjük, csak a szolgáltatásunk által biztosított TNT címkével küldje el a csomagot. A termékek visszaküldésének szállítási költségei az ATN Europe Ltd. terhére mennek. Kérjük, ne hozzon létre új szállítmányt más címkével vagy futárszolgálattal. Ha segítségre van szüksége, vagy nincs megfelelő címkéje - kérjük, lépjen velünk kapcsolatba e-mailben, chaten vagy telefonon.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy más visszaküldési módot nem fogadunk el, csak azt a TNT visszaküldési címkét, amelyet küldtünk, valamint a hiányosan kitöltött és aláírt "ATN 30 NAP VISSZAKÜLDÉSI űrlapot".
Visszatérítés:
Miután megkapjuk visszaküldött termékét és ellenőrizzük, hogy megfelel-e a visszaküldési feltételeknek, akkor a termék vételárát legfeljebb 15 munkanapon belül visszatérítjük Önnek. Amennyiben hiányoznak néhány kiegészítő vagy alkatrész, azokat levonjuk a visszatérítendő összegből.
-
Ha bankkártyával fizetett, a visszatérítés a kártyakibocsátó bankra történik.
-
Abban az esetben, ha banki átutalással fizetett, fel kell tüntetnie az IBAN számát és a számlatulajdonos nevét az ATN visszaküldő űrlapon, valamint alá kell írnia a dokumentumot. A terméket vásárló ügyfélnek és a bankszámla tulajdonosának megegyeznie kell. Visszatérítés nem lesz feldolgozva aláíratlan űrlap esetén.
Töltse ki az alábbi űrlapot, és értékesítési ügynökeink fel fognak venni önnel a visszaküldés ATN visszaküldési űrlapjának véglegesítése érdekében.